Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu przez klienta:
1. Rezerwacje i płatności
-
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po wpłaceniu zadatku. Zadatek jest bezzwrotny i nie podlega przeniesieniu na inny termin. Wyjątek: zwrot zadatku przysługuje wyłącznie w przypadku rezygnacji zgłoszonej co najmniej 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu.
-
- Brak informacji o rezygnacji („no-show”): w takim przypadku zadatek nie podlega zwrotowi, a dodatkowo zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta opłatą w wysokości całkowitej wartości pobytu.
-
- Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu
-
- Gość, który chce otrzymać fakturę VAT, powinien poinformować o tym podczas rezerwacji oraz podać nazwę i NIP
2. Czas pobytu i opłaty
-
- Apartament wynajmowany jest na doby. Doba trwa od godziny 14:00 do godziny 10:30 następnego dnia.
-
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przyjazdu gościa, gość nie ma prawa do żądania zwrotu za niewykorzystane świadczenia.
-
- Opłata miejscowa jest pobierana na miejscu: 3 zł / dobę od każdej osoby
3. Zasady ogólne
-
- W budynku, apartamentach i pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia.
-
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 7:00.
-
- W przypadku nienależytego zachowania lub zakłócania ciszy nocnej, właściciel ma prawo natychmiastowo wypowiedzieć umowę najmu, bez zwrotu wcześniej dokonanych opłat.
4. Odpowiedzialność gościa
-
- Wynajęty apartament/pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
-
- Wszelkie usterki urządzeń w apartamencie/pokoju należy niezwłocznie zgłosić.
-
- Gość, który uszkodzi wyposażenie apartamentu, zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów naprawy.
-
- Wszelkie roszczenia dotyczące ewentualnych zniszczeń będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.
5. Zwierzęta
-
- Zwierzęta nie są akceptowane
6. Ochrona danych osobowych
-
- Administratorem danych jest Christian Hassert z siedzibą przy ul. Wyzwolenia 82a, 43-460 Wisła. Dane przetwarzane są zgodnie z RODO w celu realizacji umowy najmu, rezerwacji, wystawienia faktury, obsługi zapytań oraz wypełnienia obowiązków prawnych.
-
- Przetwarzane dane to: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, dane rezerwacji oraz NIP (w przypadku firm).
-
- Dane przechowywane są przez czas trwania umowy oraz wymagany przepisami prawa, a także do celów związanych z realizacją roszczeń.
-
- Gość ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz do wniesienia sprzeciwu.
-
- Dane mogą być przekazywane odpowiednim podmiotom oraz instytucjom na mocy prawa.
-
- Kontakt: villawisla@gmail.com lub +48 512 566 519
7. Dane Rejestrowe Firmy
-
- Christian Hassert Villa Wisła z siedzibą w Wiśle (kod 43-460), ul. Wyzwolenia 82a, NIP: 1182057838, REGON: 387882299
8. Procedura Składania i Rozpatrywania Reklamacji
-
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą świadczonych usług. Reklamację można zgłosić pisemnie na adres villawisla@gmail.com, ul. Wyzwolenia 82a, 43-460 Wisła lub telefonicznie pod numerem 512 566 519.
-
- Każda reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko zgłaszającego, adres korespondencyjni, dokładny opis i powód reklamacji, żądania klienta, datę zdarzenia
-
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.