fbpx

Regulamin

Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu przez klienta:

1.    Rezerwacje i płatności

    • Potwierdzenie rezerwacji następuje po wpłaceniu zadatku. Zadatek jest bezzwrotny i nie podlega przeniesieniu na inny termin. Wyjątek: zwrot zadatku przysługuje wyłącznie w przypadku rezygnacji zgłoszonej co najmniej 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu. 

    • Brak informacji o rezygnacji („no-show”): w takim przypadku zadatek nie podlega zwrotowi, a dodatkowo zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta opłatą w wysokości całkowitej wartości pobytu.

    • Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu

    • Gość, który chce otrzymać fakturę VAT, powinien poinformować o tym podczas rezerwacji oraz podać nazwę i NIP 

2.    Czas pobytu i opłaty

    • Apartament wynajmowany jest na doby. Doba trwa od godziny 14:00 do godziny 10:30 następnego dnia.

    • W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przyjazdu gościa, gość nie ma prawa do żądania zwrotu za niewykorzystane świadczenia.

    • Opłata miejscowa jest pobierana na miejscu: 3 zł / dobę od każdej osoby 

3.  Zasady ogólne

    • W budynku, apartamentach i pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    • Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 7:00.

    • W przypadku nienależytego zachowania lub zakłócania ciszy nocnej, właściciel ma prawo natychmiastowo wypowiedzieć umowę najmu, bez zwrotu wcześniej dokonanych opłat.

4.   Odpowiedzialność gościa

    • Wynajęty apartament/pokój należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.

    • Wszelkie usterki urządzeń w apartamencie/pokoju należy niezwłocznie zgłosić.

    • Gość, który uszkodzi wyposażenie apartamentu, zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów naprawy.

    • Wszelkie roszczenia dotyczące ewentualnych zniszczeń będą rozwiązywane na drodze porozumienia z gościem przed jego odjazdem. W przypadku kwestii spornych roszczenia będą dochodzone na drodze sądowej.

5.   Zwierzęta

    • Zwierzęta nie są akceptowane 

6.   Ochrona danych osobowych

    • Administratorem danych jest Christian Hassert z siedzibą przy ul. Wyzwolenia 82a, 43-460 Wisła. Dane przetwarzane są zgodnie z RODO w celu realizacji umowy najmu, rezerwacji, wystawienia faktury, obsługi zapytań oraz wypełnienia obowiązków prawnych.

    • Przetwarzane dane to: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, dane rezerwacji oraz NIP (w przypadku firm).

    • Dane przechowywane są przez czas trwania umowy oraz wymagany przepisami prawa, a także do celów związanych z realizacją roszczeń.

    • Gość ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz do wniesienia sprzeciwu.

    • Dane mogą być przekazywane odpowiednim podmiotom oraz instytucjom na mocy prawa.

    • Kontakt: villawisla@gmail.com lub +48 512 566 519

7.   Dane Rejestrowe Firmy

    • Christian Hassert Villa Wisła z siedzibą w Wiśle (kod 43-460), ul. Wyzwolenia 82a, NIP: 1182057838, REGON: 387882299

8.   Procedura Składania i Rozpatrywania Reklamacji

    • Klient może złożyć reklamację dotyczącą świadczonych usług. Reklamację można zgłosić pisemnie na adres villawisla@gmail.com, ul. Wyzwolenia 82a, 43-460 Wisła lub telefonicznie pod numerem 512 566 519. 

    • Każda reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko zgłaszającego, adres korespondencyjni, dokładny opis i powód reklamacji, żądania klienta, datę zdarzenia

    • Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.